تام وست: کشورها در نشست دوحه برگفتگوهای سیاسی میان افغان ها توافق نظر داشتند

توماس وست، نماینده ویژه امریکا برای افغانستان گفته است که در نشست دو روزه دوحه، کشورها از میان همه اولویت‌ها، روی گفتگوی سیاسی میان افغان ها به عنوان راه‌حل برای همه‌ چالش‌ها توافق نظر داشتند.

آقای وست این موضوع را شب گذشته چهار شنبه، ۱۳ ثور، با نشر توییتی بیان کرده است.

او نگاشته است، نشست دوحه از سوی سازمان ملل به هدف شناسایی نه، بلکه به منظور گفتگو درباره‌ رویکردها در برابر افغانستان برگزار شده بود.

نماینده‌ ویژه امریکاهمچنان افزوده است که دفتر معاونت سازمان ملل به کار حیاتی بشردوستانه و تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد.

به گفته تام وست، یوناما از گروه‌های مختلف زنان افغانستان که در سراسر کشور زندگی می‌کنند، توصیه‌های انتقادی دریافت کرده است.

گفتنی است که نشست دوحه به روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پشت‌ درهای بسته و به میزبانی دبیرکل سازمان ملل و اشتراک نمایندگان ویژه‌ی کشورها در امور افغانستان برگزار شد.

خبرگزاری همنوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حنا ربانی در دیدار با گوترش بر همکاری کشورش در ایجاد یک روند تعامل با افغانستان تاکید کرده است

ش مه 6 , 2023
وزارت خارجه پاکستان از دیدار حنا ربانی کهر، معاون وزیر خارجه‌ این کشوربا آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در حاشیه نشست دو روزه دوحه خبرداده است. گفته شده است که وی در این دیدار برتمایل همکاری کشورش با جامعه‌ بین‌المللی برای ایجاد یک روند معتب تعامل با افغانستان تأکید کرده […]

ممکن است بپسندید

پوشش خبری افغانستان، منطقه و جهان

خبرگزاری همنوا

درباره ما: خبرگزار همنوا به تاریخ ۱۴۰۲-۲-۱۵ ایجاد گردیده و با تیم مجرب و خبرنگاران خبره مصمم است تا خدمات ارزنده قابل قبول هموطنان عزیز خود ارایه نماید و به همین منظور خبرگزاری همنوا تاسیس نمودیم تا باشد از این طریق برای هموطنان عزیز خدمات سهولت خبررسانی شود. اهداف ما 1. هدف خبرگزاری همنوا از آغاز فعاليت اين است تا با مردم کمک نموده و آنها را براى اشتراک در زنده گى عامه شان تشويق نمايد . 2. اين خبرگزاری از طريق پوشش خبرى خود ميخواهد تا در حکومت شفافيت آورده و روحيه حسابدهى را زنده نمايد . 3. خبرگزاری همنوا تا حد توان صداى مردم را بلند ميکند ، مشکلات آنها را با مسؤولين در ميان ميگذارد و آنها را از عملکرد مسؤولين آگاه ميسازد.